Krajem kolovoza pridružila na se i najveća agencija u regiji – Direct media. Njihov direktor, Dražen Bračić, tim nam je povodom izjavio: “ Pridružili smo se ABC sustavu iz dva razloga. Prvi je briga za sigurnost investicije naših klijenata prilikom oglašavanja u tiskanim medijima. Drugi je podrška izdavačima koji ovom poslu pristupaju na jedini ispravan način – koristeći neovisno potvrđene podatke o svojim nakladama."
Ovogodišnja konferencija "Medijska mjerenja i istraživanja" održat će se 8.11.2016. u Zagrebu. Deset predavača prenijet će vam svoja stručna znanja i praktične modele istraživanja u svojim zemljama, s korisničkog, metodološkog i s organizacijskog aspekta.
Program konferencije možete pogledati ovdje.
Od 1.5.2016. godine izdavači iz regije (Slovenija, BiH, Srbija, Crna Gora, Makedonija i Kosovo) mogu svoja izdanja cetrificirati kroz sustav ABC Hrvatska.
Certifikacija se obavlja po trenutno važećim standardima izvještavanja ABC Hrvatska.
Pridružile su nam se dvije agencije, Advans i Omega media. Anamarija Juraković, izvršna direktorica Advansa rekla nam je tom prilikom :"ABC Hrvatska se pozicionirao kao vodeći alat na tržištu za evaluaciju print izdanja i alokaciju print budgeta. Veseli nas pridruživanje projektu ABCH–a."
Novi član ABC Hrvatska je Gorenje Zagreb. Prilikom učlanjenja, dali su nam slijedeću izjavu:
"Za Gorenje Zagreb tisak nije mrtav, već je važan dio komuniciranja s potencijalnim korisnicima i kupcima naših aparata bijele tehnike, malih kućanskih aparata i sanitarne tehnike. Planiranim i kontinuiranim oglašavanjem u tisku stvaramo dobru priču o našim aparatima i našem brandu, te oglašavanje u kombinaciji s PR-om vidimo kao odličan način educiranja naših kupaca."
Poznati su predavači i teme o kojima će nam 17.10.2015. govoriti.
Program i prijavnica dostupni su ovdje.
I ove godine organiziramo konferenciju posvećenu medijskim mjerenjima i istraživanjima, na kojoj će osam vrhunskih praktičara iz EU s domaćim profesionalcima podjeliti svoja iskustva.
Konferencija će se održati 17.11.2015. u hotelu Esplanade.
Više informacija uskoro...
Završena je revizija naslova Skandi 100 i Skandi 200 izdavača Naklada Semafora d.o.o.. Certifikati su dostupni članovima u bazi.
Suklano Pravilima ABC je u svibnju proveo redovne revizije za dnevna i tjedna izdanja. Revizije su protekla bez ikakvih problema. Novi certifikati dostupni su članovima u bazi.
Hrvatski autoklub priljučio se sustvu ABC-a. U sustavu će revidirati svoj časopis: Revija HAK. Hrvatski autoklub nacionalna je udruga vozača i vlasnika vozila te udruga autoklubova sa stoljetnom tradicijom. Misija Hrvatskog autokluba kao jedinstvene nacionalne udruge zaštita je interesa i zadovoljavanje potreba svojih članova i svih korisnika usluga, vozača općenito ali i svih sudionika cestovnog prometa.